پشت پرچین

پشت پرچین

گاهی حتی یک آدمِ بیسواد ادبی مثل من هم دلش میخواهد بنویسد یک چیزهایی را...
چیزهایی که گاهی در ذهن انگشت های آدم گیر میکند...
شاید فقط همین
شاید هم نه...

کفشدوزک کوچولو

دسته بندی

آدم باید... باید آدم...

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ
آدم باید به تن عریان تئوری ها و اندیشه های درست، جامه عمل بپوشاند (اصلا جایز نیست که در جامعه اسلامی چیزی عریان بماند. همه چیز را باید به نحو احسن پوشاند. روایت داریم که عیب ها را حتی باید پوشاند. و اما پوشش ها فصل به فصل فرق دارد، که این خود مبحثی است که بعدا به تفصیل به آن می پردازیم).
در مبحث پوشش دو مفهوم داریم: اول پوشیدن است که به این معنیست که جامه ایی را بر تن خود کنی، دوم پوشاندن که یعنی چیزی را به واسطه چیز دیگری پوشش دهی یا چیزی را واسطه ی پوشش چیزی دیگر قرار دهی.
یکی از کاربرد های پوشش در مقوله عمل است که جامه ی عمل بر چیزی می پوشانیم یا خود جامه ی عمل را می پوشیم. ابتدا مورد انتهایی را توضیح میدهیم که به معنی پوشیدن لباس عملگی و حمالی در راستای اهداف تئوریِ مورد نظر است، و مورد اول یعنی پوشاندن لیاس عملگی بر تن عمل تا خودش جانش در برود و اهداف تئوری را محقق کند و شما مدیریت پروژه را بر عهده خواهید داشت.
و در کمال نهایت آدم باید برای جامعه مفید باشد. باید آدم فعال باشد و در کل آدم باید باشد و باید آدم باشد یا باید آدمی باشد که آدم باشد.


(ناگفته ها من از زبان خودم / جلد0 / صفحه وسط)
  • ۹۳/۰۷/۰۸
  • کفشدوزک کوچولو

نظرات  (۰)

هنوز کسی حرفی نزده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">