پشت پرچین

پشت پرچین

گاهی حتی یک آدمِ بیسواد ادبی مثل من هم دلش میخواهد بنویسد یک چیزهایی را...
چیزهایی که گاهی در ذهن انگشت های آدم گیر میکند...
شاید فقط همین
شاید هم نه...

کفشدوزک کوچولو

دسته بندی

هیس...!

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ
2 مورد هست که حتما باید بی صدا باشد
اول نفس هات
دوم قدم هات
بروز صدا در هر یک نشانه بیماریست.
(اکنون مجالش نیست، بعدن به تفصیل توضیح خواهم داد)

(نا گفته های من از زبان خودم / جلد0 / صفحه nام)

- تمام نوشته های من، زاده ی افکار پریشان اینجانب و نظرات شخصی و حساسیت های خودم می باشند.
  • ۹۳/۰۸/۰۴
  • کفشدوزک کوچولو

نظرات  (۰)

هنوز کسی حرفی نزده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">